The Shape- and Mindshifting of Mrs Bozon

Mrs Bozon's private (b)log about her project of shapeshifting and mindshifting. (Mi jobb alkalom adódna ezt elindítani, mint a mai különleges nap: BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT!)

Utolsó kommentek

  • FitYourLife: ööööööööööö............. (2012.06.26. 19:44) Június 20.
  • Mr. Bozon: Csúszik a nyígás is, pedig nyígnak utánad a glutének. (2012.06.25. 14:56) Június 20.
  • FitYourLife: És a tegnapi aktív napot ki fogja megblogolni?! (2012.06.24. 10:42) Június 20.
  • FitYourLife: "Mr. Bozon szerint ez a remegés dolog csak addig tart, amíg elég edzett nem leszek, ami nagy kár, ... (2012.06.20. 23:34) Nem tudom hányadik nap
  • FitYourLife: ...- és hááááátha. (2012.06.16. 08:50) Szolgálati közlemény
  • Utolsó 20

Innen indulunk

május 3.
64,1 kg
Comb: 54 cm
Csípő: 94 cm
Derék: 78 cm
Mell: 89 cm
Kar: 27 cm

16., 17., 18., 19. nap

2012.05.20. 20:07 | Mrs.Bozon | 3 komment

Muszáj folyamatosan írnom nap közben, hogy hol tartok a kajában. Az elmúlt napokban nem tettem, és kegyetlenül elcsúsztam, ráadásul fogalmam sem volt róla. Basszus. Jól elcsesztem.

Az egyetlen, ami megment, hogy a mai napot kivéve elég sokat gyalogoltam, 10 ezer lépés felett minden nap, így nem kerültem a plusz bevitel zónába. Mondjuk fogyni sem fogytam sokat. Csütörtökön 200, pénteken 380, szombaton 190 kcal mínuszban voltam, ma pedig egálban zárom a napot. A péntek a délelőtti edzés miatt különösen klassz volt, sokkal jobban éreztem magam, mint az előző héten. Még úgy is, hogy csak akkora súlyt bírok el, mint a kivénhedt dubajozós kurvák. 

Jövő héttől szorosra húzom a nadrágszíjat gyeplőt, megpróbálok ugyanennyi mozgás mellett sokkal kevesebbet enni. Vannak ugyanis SZÍNES nyári ruháim.

Ja, és cigiztem. Be kellett írnom, mert a tesóm megfenyegetett, hogy bekommenteli. Úgy szeretnék ma is rágyújtani. 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://shapeandmindshifting.blog.hu/api/trackback/id/tr514528039

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tujiza 2012.05.20. 21:32:18

Kösz, hogy levetted a vállamról a felelősséget. de csak az apróbetűs részben , mi? :) (amúgy ha hiszed, ha nem, nem tettem volna :P)
A színes ruhát meg majd hiszem, ha látom!

Mr. Bozon · http://fitfight.blog.hu 2012.05.20. 22:47:54

Elengedlek egy hetvegere a csaladdal, es rogton elkanaszodsz, asszony? Csak nehogy fenekeles legyen a vege.

FitYourLife 2012.05.20. 23:59:48

Úgy érted, az az egy rózsaszín póló, amit tőlem kaptál, és civilizáltan próbáltad menteni, hogy milyen igaz, a gyereknek színek kellenek, és magadban közben azt üvöltötted, hogy hogynemfeketeeeeeeeee? :)))

És miért cigiztél? És ami a fontosabb: miért próbáltad elsunnyogni?

Ideje visszatérni a valós itthoni anyukaéletes kerékvágásba. Babaséta, kutyaséta, kinesis. Kalóriaszámolás. (És ne vigasztalódj azzal, hogy a fitneszsorstársaid is Dubaiban épp elhajlottak a hétvégén. Nem hat meg.)

@Mr. Bozon: Addig fenekeld, míg teheted, mert egyszercsak kőkemény izmon fog csattanni a tenyered, oszt' meglepődsz jól.
süti beállítások módosítása