The Shape- and Mindshifting of Mrs Bozon

Mrs Bozon's private (b)log about her project of shapeshifting and mindshifting. (Mi jobb alkalom adódna ezt elindítani, mint a mai különleges nap: BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT!)

Utolsó kommentek

  • FitYourLife: ööööööööööö............. (2012.06.26. 19:44) Június 20.
  • Mr. Bozon: Csúszik a nyígás is, pedig nyígnak utánad a glutének. (2012.06.25. 14:56) Június 20.
  • FitYourLife: És a tegnapi aktív napot ki fogja megblogolni?! (2012.06.24. 10:42) Június 20.
  • FitYourLife: "Mr. Bozon szerint ez a remegés dolog csak addig tart, amíg elég edzett nem leszek, ami nagy kár, ... (2012.06.20. 23:34) Nem tudom hányadik nap
  • FitYourLife: ...- és hááááátha. (2012.06.16. 08:50) Szolgálati közlemény
  • Utolsó 20

Innen indulunk

május 3.
64,1 kg
Comb: 54 cm
Csípő: 94 cm
Derék: 78 cm
Mell: 89 cm
Kar: 27 cm

32. nap

2012.06.02. 19:51 | Mrs.Bozon | Szólj hozzá!

Megjöttek a fotók a tanyabuliról. Nem kellett volna megnézni. Aznap úgy éreztem, hogy jól nézek ki: kisebb a hasam, van derekam, a tükörben csininek tűntem, na. Hát, a fotók mást mutattak. Pocak, hátháj.  Lehangoló. Azt hiszem, hogy a fogyókúrák itt baszódnak el. Az ember fogy egy kicsit, többet mozog, egészségesebben eszik, és ettől sokkal jobban érzi magát, így könnyebben elengedi magát. Pedig még mindig egy harmincas kövér anyuka. 

 1123 kcalt ettem ma, a fitbitet pedig 14.23.-kor az airhez kötöttem, és csak most vettem észre. Mindegy, ez a hét úgyis el van cseszve. Ettem ma is sütit, persze. 

Akarok egy Nekem megvolt Jason Statham pólót. 

Update: +259 kcal pop corn

A bejegyzés trackback címe:

https://shapeandmindshifting.blog.hu/api/trackback/id/tr254561701

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása