The Shape- and Mindshifting of Mrs Bozon

Mrs Bozon's private (b)log about her project of shapeshifting and mindshifting. (Mi jobb alkalom adódna ezt elindítani, mint a mai különleges nap: BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT!)

Utolsó kommentek

  • FitYourLife: ööööööööööö............. (2012.06.26. 19:44) Június 20.
  • Mr. Bozon: Csúszik a nyígás is, pedig nyígnak utánad a glutének. (2012.06.25. 14:56) Június 20.
  • FitYourLife: És a tegnapi aktív napot ki fogja megblogolni?! (2012.06.24. 10:42) Június 20.
  • FitYourLife: "Mr. Bozon szerint ez a remegés dolog csak addig tart, amíg elég edzett nem leszek, ami nagy kár, ... (2012.06.20. 23:34) Nem tudom hányadik nap
  • FitYourLife: ...- és hááááátha. (2012.06.16. 08:50) Szolgálati közlemény
  • Utolsó 20

Innen indulunk

május 3.
64,1 kg
Comb: 54 cm
Csípő: 94 cm
Derék: 78 cm
Mell: 89 cm
Kar: 27 cm

3. nap

2012.05.04. 21:06 | Mrs.Bozon | 7 komment

Sík ideg vagyok. Konkrétan. Sík ideg. Minden faszán ment, szépen ettem (5-a-day: done, 1400 kcal), klassz lett a hajam, és bár elmaradt a kondi órám és nem ittam csak 2,5 litert, jó kedvem volt. Aztán megérkeztem a kisfiamért, akit nagyon vártam, mert egy napja nem láttam és már nagyon hiányzott. Nyűgös volt. Nem akart odajönni hozzám. Van ilyen gondoltam, fáradt, rossz napja van, akármi, de így is nagyon kész lettem tőle. Annyira, hogy azóta kajáért és cigiért remegek felváltva. Olyan kritikus volt a helyzet, hogy vennem kellett egy coke zérót. Cukor helyett ugye. De nem lett jobb. Szóval, megettem Jr. paradicsomos, pestós kiflije MARADÉK negyedét. 

 

Beszélnem kéne egy analitikussal az orális fixációmról. Vagy az anyukámmal. Anya, volt valami fura velem 0 és 1 éves korom között? 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://shapeandmindshifting.blog.hu/api/trackback/id/tr744489135

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mr. Bozon · http://fitfight.blog.hu 2012.05.04. 21:18:06

Hát, ha ez az orális dolog segít, egy jó férj mindig szívesen feláldozza magát.

Mrs.Bozon 2012.05.04. 21:32:29

Figyu, ezt a blogot az anyukám is olvassa ám.

Mrs.Bozon 2012.05.04. 21:33:44

Hű srácok, köszönöm a hasábcicomázást, nagyon menő.

FitYourLife 2012.05.04. 22:08:09

@Mrs.Bozon: Épp azon licitálunk, ki editált benne több css-t és html-t.
Na vajon ki nyert?
Hint: a kommentbevilteli mező fontjai rózsaszínek.

FitYourLife 2012.05.04. 22:14:22

Nem vagyok gyerekpszichológus, gondolom, te jobban értesz a gyereklélek fejlődési szakaszaihoz meg a gyereklélekhez is am block. De azt kell mondjam, a fent leírtak megfelelnek annak, amikor egy Férfire rájön, hogy az Egy És Imádott Nő, aki eddig csüngött rajta, valamiért mer mást őelébe helyezni, ergo besértődik, és fennen deklarálja, hogy létezik Más Nő Is, Aki Őt Imádja. (Helló, nagymami!)

Én a jelenséget pár évtizeddel idősebb verzióban ismerem :) A baj valószínűleg ott van, hogy te a pár évtizeddel idősebb verzióban reagálod le. Lehet, hogy az ő szintjén egy viszontsértődős ujjcumizást kellett volna bedobnod. Javaslom legközelebb.

juujf 2012.05.06. 22:25:29

Igen, bizony anya is olvassa,,,,bár anya edzett...
Drága Kicsi Lányom, nem tudok róla, hogy bármi trauma ért volna vagy probléma lett volna Veled 0-1 között!
süti beállítások módosítása