The Shape- and Mindshifting of Mrs Bozon

Mrs Bozon's private (b)log about her project of shapeshifting and mindshifting. (Mi jobb alkalom adódna ezt elindítani, mint a mai különleges nap: BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT!)

Utolsó kommentek

  • FitYourLife: ööööööööööö............. (2012.06.26. 19:44) Június 20.
  • Mr. Bozon: Csúszik a nyígás is, pedig nyígnak utánad a glutének. (2012.06.25. 14:56) Június 20.
  • FitYourLife: És a tegnapi aktív napot ki fogja megblogolni?! (2012.06.24. 10:42) Június 20.
  • FitYourLife: "Mr. Bozon szerint ez a remegés dolog csak addig tart, amíg elég edzett nem leszek, ami nagy kár, ... (2012.06.20. 23:34) Nem tudom hányadik nap
  • FitYourLife: ...- és hááááátha. (2012.06.16. 08:50) Szolgálati közlemény
  • Utolsó 20

Innen indulunk

május 3.
64,1 kg
Comb: 54 cm
Csípő: 94 cm
Derék: 78 cm
Mell: 89 cm
Kar: 27 cm

22. nap

2012.05.23. 20:44 | Mrs.Bozon | 1 komment

Na, a bringázás nem jött össze, nem mertem a kutyasétáltatást délutánra hagyni, féltem, hogy elázik Jr. Hát, csak nem jött meg az eső este 7ig. Mindegy. Gyalogoltam viszont rengeteget, a jövő heti összesítésben 60km fölé akarok kerülni, és a tegnapi állás alapján rendesen bele kell húznom. 11,35 kmt nyomtam ma le, ez összesen 16351 lépés volt, el is égettem vele 2249 kcalt. 

Kurva jó dolog ez a fitbit, folyamatos versengésre sarkall önmagammal, ma épp azon törtem a fejem, hogy kéne nyomni egy 100 km/hét kört. 14,3 km naponta, nem is olyan durva.

Kajában ma nyilván alálőttem, 1141 kcalt fogyasztottam el. Mondjuk így legalább átlagban kijön a -500 kcal/nap. A mai menü: 

Reggeli: 3db mini teljes kiőrlésű kétszersült túróval, paradicsommal, almalével, 1 jó reggelt keksz: 275 kcal

Tízórai: egy ringló és egy sárgabarack: 63 kcal

Ebéd: sokzöldségpépes répás tészta kevés kecskesajttal*: 581 kcal

Uzsonna: ringló, barack, eper: 116kcal

Vacsora: 1db mini teljes kiőrlésű kétszersült leheletnyi kacsamájjal: 100 kcal

Egyéb: 3 db tictac. narancsos:  6kcal

*(Nem túl szerencsés a tészta 3 egymást követő napon, de nem így terveztem. Tegnap hal és spenót lett volna az ebéd, ha Mr. Bozon tegnapelőtt rendesen megette volna a vacsoráját, nem volt szívem kidobni a maradékot. Ma pedig olyat kellett főznöm, ami illeszkedik Jr. és az én húsmentes napomba, Mr. is megeszi és meg lehet csinálni az itthon lévő alapanyagokból. Van ugyanis egy ebben a hónapban már csak gyümölcsre és zöldségre költök projektem.) 

A bejegyzés trackback címe:

https://shapeandmindshifting.blog.hu/api/trackback/id/tr24542474

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mr. Bozon · http://fitfight.blog.hu 2012.05.24. 18:17:38

Te vagy a hősöm, Mrs. 4884 lépésen áll a Fitbitem, pedig telefonálgattam gazdagon. A seggem viszont szederjesre ültem, rá fogok járni Jr. Neogranormonjára. Érzem a forradalom szelét, csakl legyen már vége ennek a rohadt referenciahétnek.
süti beállítások módosítása