The Shape- and Mindshifting of Mrs Bozon

Mrs Bozon's private (b)log about her project of shapeshifting and mindshifting. (Mi jobb alkalom adódna ezt elindítani, mint a mai különleges nap: BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT!)

Utolsó kommentek

  • FitYourLife: ööööööööööö............. (2012.06.26. 19:44) Június 20.
  • Mr. Bozon: Csúszik a nyígás is, pedig nyígnak utánad a glutének. (2012.06.25. 14:56) Június 20.
  • FitYourLife: És a tegnapi aktív napot ki fogja megblogolni?! (2012.06.24. 10:42) Június 20.
  • FitYourLife: "Mr. Bozon szerint ez a remegés dolog csak addig tart, amíg elég edzett nem leszek, ami nagy kár, ... (2012.06.20. 23:34) Nem tudom hányadik nap
  • FitYourLife: ...- és hááááátha. (2012.06.16. 08:50) Szolgálati közlemény
  • Utolsó 20

Innen indulunk

május 3.
64,1 kg
Comb: 54 cm
Csípő: 94 cm
Derék: 78 cm
Mell: 89 cm
Kar: 27 cm

12. nap

2012.05.13. 20:03 | Mrs.Bozon | 4 komment

Ja. Nagyon felpörögtem. Nagyon. Csak az a baj, hogy így, a szokásos gravitáció tízszerese mellett elég nehéz ezt a pörgést mozgásban is kifejezni. 

 

Próbálom elviccelni, de valójában szörnyen érzem magam. Fáradt vagyok, lassú, néha nem hagy levegőt venni a szívem, úgy érzem mintha szélmalom harcot vívnék a testemmel. Éhes vagyok, pedig a felhasznált energiámhoz képest (1589 kcal) kurva sokat ettem (1575 kcal), és semmi kedvem  megmozdulni, pedig a kutyák sem sétáltak még ma. Nincs sem erőm, sem kedvem semmihez. 

 

Mi az ördög ez? Az idő? Vagy eddig tartott a nagy lelkesedés? 

 

Ebben a hangulatban szoktam felzabálni ész nélkül a hűtőt, de most nyilván nem fogom. Azt is megálltam, hogy a vendégségbe pitét (!) egyek. Aztán rántott húst ettem meg fagyit. Talán ez a gond.A 5adayem alig 2, és a zöldség tegnap is kimaradt.

 

Faszt. Lehet, hogy ez is benne van, de nem ez a valódi bajom. Az a bajom, hogy ráálltam a mérlegre. Tudom, hogy hülyeség hetente többször méredzkedni, tudom, hogy hülyeség azt hinni, hogy az első hét másfél kilója valódi fogyás, vagy hogy ennyi idősen gyorsan el lehet tüntetni a felesleget. Végül is elég sok sütit kellett megennem ahhoz is, hogy ennyi zsírt szerezzek. De ezektől függetlenül az, hogy mérleg újra 63 kgot mutat kikészít. Kikészít, hogy akármennyit picsultam tegnap mára így is csak egy dagi anyuka maradtam kifestett körömmel. 

A bejegyzés trackback címe:

https://shapeandmindshifting.blog.hu/api/trackback/id/tr144506549

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

FitYourLife 2012.05.13. 20:52:34

Drága Mrs Bozon! El fogom kobozni a mérleget. Nem méredzkedünk hetente, azt hittem, megbeszéltük. Ha meg már itt tartunk, 2 hét alatt 1 kg pont a nagykönyv szerinti fogyás. Mert mit gondoltunk, hogy leugrik...?! És mi a csudának a mérleget nézed, vajon tényleg az számít? Azt hittem, levágod, miért méricskéltettelek végig :)

Nem akarok a nagypublikum előtt a ciklusodban turkálni, de a leírt tünetek a karanténos napok közeledtével szoktak jelentkezni, nem lehet...?

Egyébként összességében nagyon jól vetted az első tucat napot, ha ez vigasztal. Az első megtorpanás hamarabb szokott megtörténni, dicséretes, hogy te kihúztad idáig :) És még dicséretesebb, hogy a bebúsulós nap is energiaháztartásilag nullszaldósnak mondható, én büszke vagyok az önuralmadra helyetted is.

Szóval fel a fejjel, aludd ki magad, és holnaptól újult erővel indulás biciklizni! (.... amiről képpel még mindig lógsz.)

Mrs.Bozon 2012.05.13. 22:06:49

@FitYourLife: Köszönöm, ez jól esik. Megyek aludni.

Mr. Bozon · http://fitfight.blog.hu 2012.05.13. 23:45:16

Elso kezbol szerzett info, hogy Mrs-szen tapinthato (!) az allagkulonbseg. O persze tagadja, de a receptoraim nem hazudnak. Szovet-transzformacio munkal a felszin alatt, in a good way. Megyek is melle az agyba.

FitYourLife 2012.05.14. 09:57:19

@Mr. Bozon: Az állagfelmérő tesztek, amelyeket a férjek végeznek, általában elég validak szoktak lenni :D
És nagyban segítik az edző munkáját a kezdeti motiváció kiegészítésével, úgyhogy köszönöm!
süti beállítások módosítása