The Shape- and Mindshifting of Mrs Bozon

Mrs Bozon's private (b)log about her project of shapeshifting and mindshifting. (Mi jobb alkalom adódna ezt elindítani, mint a mai különleges nap: BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT!)

Utolsó kommentek

  • FitYourLife: ööööööööööö............. (2012.06.26. 19:44) Június 20.
  • Mr. Bozon: Csúszik a nyígás is, pedig nyígnak utánad a glutének. (2012.06.25. 14:56) Június 20.
  • FitYourLife: És a tegnapi aktív napot ki fogja megblogolni?! (2012.06.24. 10:42) Június 20.
  • FitYourLife: "Mr. Bozon szerint ez a remegés dolog csak addig tart, amíg elég edzett nem leszek, ami nagy kár, ... (2012.06.20. 23:34) Nem tudom hányadik nap
  • FitYourLife: ...- és hááááátha. (2012.06.16. 08:50) Szolgálati közlemény
  • Utolsó 20

Innen indulunk

május 3.
64,1 kg
Comb: 54 cm
Csípő: 94 cm
Derék: 78 cm
Mell: 89 cm
Kar: 27 cm

7. nap

2012.05.08. 22:30 | Mrs.Bozon | 3 komment

Van új célkitűzésem. A közeljövőben végig akarom csinálni Béres Alexandra Vitalitás című dvdjét. A comb- és fenékgyakorlatok harmadától kezdve csak megszeppenten pislogtam. Hiába, így jár, aki 31 évig csak tesped. 

 

Hogy miért éppen Alexandra? Mert Mr. Bozon szerelmes belé. Szóval, amíg Bódi Sylvi és Dukai Regina ki nem adják közös, Izzasztó órák Dubajban című remekművüket, addig ebben a házban csak Alexandrának nyitom szét a lábam. És zárom össze. És nyitom szét. Kurva gyorsan. Még fel kell vennem a ritmust. 

 

A lényeg, hogy (ha az edzőm engedélyezi), akkor heti egyszer megpróbálkoznék ezzel a dvdvel. Kíváncsi vagyok, hogy mikorra lesz meg. 

 

A mai nap egyébként kemény volt, Jr. ezerrel növeszti a fogait, szenvedett egész nap, így én is. Nagyon akartam cigizni. Nagyon. Háromszor voltam úgy, hogy veszek egy dobozzal. Aztán elmúlt. 

 

Végül 2109 kcalt elégettem, 1182 kcalt bevittem (tudom, hogy kevés, csak este számoltam ki, azt hittem több lesz), 9564 lépést, 19 emeletet, 6,64 kmt gyűrtem le. A fitbit szerint az aktivitási szintem 87%. Nem is rossz. Ja, a 5/a/day ma csak 4. Nem ittam gyümölcslevet. 

 

Ami klassz volt, hogy a bevásárlás alatt semmi huncutságot nem vettem. Igazából nem is akartam, csak fagyit, de úgy döntöttem, inkább gyalogolok érte. Az is másfél km. 

A bejegyzés trackback címe:

https://shapeandmindshifting.blog.hu/api/trackback/id/tr254497223

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

FitYourLife 2012.05.08. 23:25:12

A vitalitás olyan hévvel érkezik, hogy az esti autósműsorban feltűnő Jason Stathamet akasztotta épp meg a nethiány.
Minden mindennel összefügg, hiába.

Mr. Bozon · http://fitfight.blog.hu 2012.05.08. 23:57:40

En meg a musorban kenes helyett inkabb fitblogot olvasok, csak a producer meg ne tudja. Attol felek, hogy mire hazaerek a konferenciazasbol, olyan kemeny lesz a feneked, hogy osszekarcolodik alattad az ikeas fenyoszek. Kene ra uj parna, kevlarbol.

FitYourLife 2012.05.09. 09:04:53

@Mr. Bozon: Én azt hittem, a konferencia csak két nap, de most kiderült a turpisság :)
süti beállítások módosítása