The Shape- and Mindshifting of Mrs Bozon

Mrs Bozon's private (b)log about her project of shapeshifting and mindshifting. (Mi jobb alkalom adódna ezt elindítani, mint a mai különleges nap: BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT!)

Utolsó kommentek

  • FitYourLife: ööööööööööö............. (2012.06.26. 19:44) Június 20.
  • Mr. Bozon: Csúszik a nyígás is, pedig nyígnak utánad a glutének. (2012.06.25. 14:56) Június 20.
  • FitYourLife: És a tegnapi aktív napot ki fogja megblogolni?! (2012.06.24. 10:42) Június 20.
  • FitYourLife: "Mr. Bozon szerint ez a remegés dolog csak addig tart, amíg elég edzett nem leszek, ami nagy kár, ... (2012.06.20. 23:34) Nem tudom hányadik nap
  • FitYourLife: ...- és hááááátha. (2012.06.16. 08:50) Szolgálati közlemény
  • Utolsó 20

Innen indulunk

május 3.
64,1 kg
Comb: 54 cm
Csípő: 94 cm
Derék: 78 cm
Mell: 89 cm
Kar: 27 cm

1. nap

2012.05.02. 21:02 | Mrs.Bozon | 4 komment

Finoman szólva sem volt sikeres kezdet. Semmi olyat nem ettem, amit terveztem (saláta vagy töltött tök), viszont egy csomó olyan dolgot igen, amit nem kellett volna. De legalább a sütit kihagytam. Egyelőre. 

 

Ez az időszak ugyanis a legszarabb. Jr. lefeküdt, Mr. Bozonnak még nyoma sincs, én leeresztek és közben elveszek. Cigizni szeretnék, de már nincs cigim. Tortát ennék, de akkor tényleg elbasznám az első napom. Így is necces.

 

Reggeli: Vegyes gyümölcsös szmúszi, egy csomag jó reggelt keksz, egy citromos joghurt, gyümölcstea. 

Ebéd: Zöld saláta, új krumplival. Jr. maradék zöldségpépes tésztája (kb egy marok) + fél marok főtt tészta tejföllel és sajttal.

Uzsonna: Egy fürt szőlő, egy marék eper, Jr. maradék fél kiflije, két db grisszíni.

Vacsora: Jr. megetetett velem egy negyed kiflit, és nagyon nevetett rajta+ 1,5 virsli. Persze ez is maradék. 

 

Nem szabad megennem a gyerek kajáját. Nem szabad. Nem szabad. 

 

A mai fájvadéjem az itallal együtt kb 3,5, nagyon béna. A fiamé is csak 4. Az is béna. Ez az együnk napi ötször zöldséget és gyümölcsöt dolog egyébként nagyon bejön. Tök egyszerű szabály, amit ha betart az ember, akkor nem tévedhet nagyot. A fogyókúrám is erre épül: legyen meg a napi öt, süti, csoki kizárva, és gyerekfektetés után nincs kaja. Persze nyilván teljes értékű gabonát eszem, abból se sokat, zsíros tejtermékeket mértékkel, olajban sülteket kerülöm. Kalóriát nem számolok, mert belehülyülök. 

 

Szóval, ami ma jó volt: nem ettem sem sütit, sem csokit, és nem cigiztem. Ami rossz: maradékon éltem, nem volt meg a fájvadéj, nem ittam csak két litert (ebben a melegben már négyet kéne), nem mozogtam semmit. Még a kutyákat sem sétáltattam meg. 

 

Holnap nekiállok az adathalmozásnak. Ma akartam, de nincs mérőszalagom. Az egyiket a kutya rágta szét, a másik Mr.Bozon autójában maradt, ott játszott vele Jr. Csak annyit tudok, hogy 64,1 kiló vagyok, és két nyári gatya jön rám. Majdnem elbőgtem magam reggel. 

 

Update: Ettem csokit. El kell itthonról paterolnom minden édességet. Kell valakinek? 

A bejegyzés trackback címe:

https://shapeandmindshifting.blog.hu/api/trackback/id/tr574485159

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

FitYourLife 2012.05.03. 00:09:00

Az édességet nálunk leadhatod, pnc-re lehet számítani a kérdésben, Nyugodtan dobozold be, és pénteken lenyúlom :D

"Kalóriát számolni nem kell félnetek jó lesz."

És én továbbra is pulzusmérőpárti vagyok, de ha ez is csak egy kifogás lesz a halogatásra, nem szóltam :P

Mr. Bozon · http://fitfight.blog.hu 2012.05.03. 18:35:37

Ezeken a kurva elpaterolt csokikon tényleg átok ül. Kivettem őket reggel a kocsiból, hogy szétosztom az üzemben a munkások közt, erre két lekváros Anthon Berg tallért nem megettem? Azóta pontosan érzem, ahogy rohadnak kifelé a fogaim. Undorító.

FitYourLife 2012.05.03. 21:05:05

@Mr. Bozon: Az hagyján, de szegény munkásokhoz el sem jutott, úgy hallom, vajon mi történhetett a csomaggal?

Csak nem önfeláldoztad magad...?!

Mrs.Bozon 2012.05.03. 22:28:43

@FitYourLife: Igazából kalóriát számolni jó. Cuki appem van hozzá.
süti beállítások módosítása